Schimb de LIKE-uri – Da sau Nu?

 

Timp de citire: 3 min

Dragilor, citesc foarte des pe grupul Nailsmania postari de genul “fetelor, facem schimb de like-uri?” si multe comentarii cu paginile voastre.

Inainte de a trage concluzii, vreau sa iti explic tie, floricica mea roz, cum functioneaza principiile de baza ale retelei sociale Facebook.

In primul rand, daca tu si Maria practicati aceeasi meserie si faceti schimb de like-uri, prietenii Mariei vor primi notificari de genul “Maria a apreciat aceasta pagina”, acelasi lucru se va intampla si in cazul tau. Astfel tu si Maria veti fi in situatia in care veti imparti clientele intre voi.

In al doilea in rand, in cazul fericit in care manichiurile tale sunt mai bune decat ale Mariei si nu esti deranjata de faptul ca se poate crea aceasta confuzie, poate chiar iti doresti sa acaparezi clientele Mariei, ia in considerare faptul ca puteti locui in orase diferite, din nou schimbul de like-uri dovedindu-se inutil.

In al treilea rand, este mult mai eficient pentru tine sa iti distribui postarile pe pagina de Facebook Tienda, unde vei beneficia de o audienta de peste 230.000 de persoane.

Un alt avantaj este ca poti castiga titlul de “Manichiura Saptamanii” insumand cel mai mare numar de like-uri la postarea ta distribuita de Tienda si astfel ai mai multa credibilitate in fata clientelor ca specialist recunoscut de unul dintre cele mai importante brand-uri de pe piata unghiilor cu gel uv.

In fiecare saptamana vom distribui postarile tale, urmand ca Duminica sa desemnam titlul de “Manichiura Saptamanii”.

Sper ca ti-au fost utile aceste informatii.

Spor fetelor!

Cu drag,

Luminita Alecu

Tagged

Lasă un răspuns