Tu cum iti promovezi portofoliul?

Draga mea prietena, sarbatoresc alaturi de tine 6 ani de cand am infiintat Tienda! Am investit in acest proiect multa dragoste, mult timp si multa munca. In calitate de manager si tehniciana mi-am dorit doar ce e mai bun pentru prietenele mele, asa a aparut portofoliul Tienda. Produsele pe care le-am creat special pentru tine au fost perfectionate de-a lungul celor 6 ani, testate si retestate pentru a ne bucura impreuna de cele mai bune rezultate! Acelasi lucru mi-l doresc si pentru cursurile marca Tienda.

Sigur ai auzit deja zvonuri despre un curs nou pe care l-am pregatit. Banuiesc ca esti curioasa, asa ca in acest articol iti voi spune de ce ai nevoie de cursul de branding personal si ce vei invata in cadrul acestuia.

In primul rand, in cadrul acestui curs vei fi informata cu privire la metodele de a lucra legal, care sunt pasii necesari pentru a infiinta un PFA sau un SRL, care sunt diferentele dintre cele doua forme legale, dar si avantajele si dezavantajele acestora. De exemplu, detinatorul de PFA isi poate tine singur evidenta contabila, iar daca totusi opteaza pentru angajarea unui contabil, serviciile sunt mai ieftine decat in cazul unui SRL. Un alt exemplu este urmatorul, pentru SRL, daca veniturile anuale se situeaza sub un anumit prag, impozitul pe profit de 16% este inlocuit de un impozit pe venit de 3%.

In al doilea rand, cursul contine o parte de consultanta economica, in care vei afla cum sa investesti responsabil, ce produse poti achizitiona si cum sa iti gestionezi resursele economice astfel incat sa ai profit. Prin urmare vei invata sa investesti in produse pe care sa nu fii nevoita sa le arunci dupa 2 utilizari sau sa alegi, pentru inceput, produse ce pot avea mai multe intrebuintari.

Nu in ultimul rand, vei invata ce inseamna promovarea personala, cum sa iti creezi un portofoliu complet si corect, care sunt tipurile de public si cum le abordezi in functie de interesele lor. De asemenea, vom aborda teme precum publicitatea online – Facebook si Instagram, reclamele platite si cum sa le optimizezi in functie de nevoile tale, publicitatea offline si cum o poti exploata, dar si ce strategie sa abordezi in functie de elementele ce te pot diferentia pe piata. Vei invata sa aplici o analiza SWOT, cum poti folosi AIDA, dar si cand si cum sa aplici promotiile pentru rezultate profitabile.

Draga mea, sa nu te gandesti ca iti voi pune in fata un trainer care iti va povesti lucrurile acestea fara ca tu sa fii implicata! Acest curs este adaptat nevoilor tale, tot ce vei invata va fi aplicabil pentru aceasta industrie in care noi activam.

 

Tagged , ,

Lasă un răspuns